Καλάθι 

Κορυφαία προϊόντα

0400_4057_normaitouch5-front

Norma i-touch Mε Οθόνη αφής 3,5

•Μηχανισμός εύκολης αντικατάστασης χαρτοταινίας(easy load) •1 χαρτοταινία 57mm X 40
Τιμή :
345,04 €
Σε απόθεμα
0442_7862_______w2_f

ΖΥΓΟΣ ICS HI W2 ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΜΟΝΟ ΒΑΡΟΣ

• Μια οθόνη LED με κόκκινα γράμματα • Μπαταρία επαναφορτιζόμενη • ΙΝΟΧ ΤΑΣΙ
Τιμή :
118,00 €
Σε απόθεμα

Developed in conjunction with Joomla extensions.

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή το πρόσωπο που υποδείξατε ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Υποχρεούστε να επιστρέψετε τα αγαθά εφόσον χρειαστεί, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοινώσατε σε εμάς την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής των αγαθών. Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών που από τη φύση τους δεν μπορούν κανονικά να επιστραφούν ταχυδρομικώς, το κόστος που καθορίζεται από τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε ενδέχεται να είναι υψηλό.

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε). Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή του συνόλου του τιμήματος είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να μην έχουν αφαιρεθεί οι προστατευτικές ταινίες και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά. Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Σε κάθε περίπτωση που το προϊόν δεν κρίνεται ότι έχει επιστραφεί σύμφωνα με τα παραπάνω, το ποσό που θα παρακρατείται από την εταιρεία ανέρχεται στο 55% του τιμήματος που κατέβαλε ο πελάτης. Το ποσοστό αυτό μπορεί να είναι και μεγαλύτερο του 55% του τιμήματος εάν το προϊόν έχει χάσει πλήρως την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης από τον καταναλωτή. Σε κάθε τέτοια περίπτωση που δεν επιστρέφεται το σύνολο του τιμήματος, θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης και εφόσον στείλετε πίσω τα προϊόντα η εταιρεία θα επιστρέψει τα χρήματα που εισέπραξε (ή μέρος αυτών σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι στην αρχική τους κατάσταση ή έχει μειωθεί η αξία τους) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ. Σε περίπτωση καταχώρισης (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή στην περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη λειτουργίας του διαφημιστικό μήνυμα καλωσορίσματος δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση. Επίσης, στις περιπτώσεις που η σύμβαση δε συνάπτεται από απόσταση, αλλά κατόπιν επίσκεψής σας στο φυσικό μας κατάστημα δεν έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Παράδοση / Διαθεσιμότητα/ Κυριότητα

Παράδοση

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας, στον τόπο που μας έχετε υποδείξει.

Για αγορές προϊόντων ανεξαρτήτου ποσού τα έξοδα αποστολής είναι 4,5 ευρώ. Στην περίπτωση της επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή επιβάλλεται επιπλέον χρέωση 3,00 Ευρώ.

Ενδείξεις χρόνου αποστολής και διαθεσιμότητα

Επισημαίνεται ότι πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σε κάθε προϊόν θα βρείτε ένδειξη του αναμενόμενου χρόνου αποστολής, ως ακολούθως:

Άμεσα διαθέσιμο: το προϊόν υπάρχει προς αποστολή. Χρόνος αποστολής 1-3 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή επιβεβαίωσης της παραγγελίας (με την αποστολή σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος).

1-3 μέρες: το προϊόν θα αποσταλεί σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την αποστολή επιβεβαίωσης της παραγγελίας (με την αποστολή σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος).

4-7 μέρες: το προϊόν θα αποσταλεί σε 4-7 εργάσιμες μέρες από την αποστολή επιβεβαίωσης της παραγγελίας (με την αποστολή σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος).

Κατόπιν παραγγελίας: Ο πελάτης θα ενημερώνεται εντός 2 εργασίμων ημερών για το εάν και κατά ποιο χρόνο τα προϊόντα θα γίνονται διαθέσιμα και κατά συνέπεια, θα είναι δυνατή η αποστολή τους και τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής (περίπου 30 εργάσιμες ημέρες).

Οι ως άνω χρόνοι παράδοσης αφορούν σε διαθεσιμότητα των προϊόντων στην κεντρική αποθήκη του καταστήματος στον Πειραιά και είναι ενδεικτικοί. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιείται. Αν επιθυμείτε να παραλάβετε οι ίδιοι τα προϊόντα σε κατάστημα άλλο από αυτό του Πειραιά απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στο κατάστημα που επιθυμείτε.

Η baselink δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της baselink ή οφείλονται σε ανωτέρα βία.

Διευκρινίζεται ότι η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την αποδοχή της από την εταιρεία μας. Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η baselink επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και κατά συνέπεια να μην συνάψει σύμβαση πώλησης. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης.

 

Έξοδα αποστολής και αντικαταβολής

Για αγορές προϊόντων τα έξοδα αποστολής είναι 4,5 ευρώ. Στην περίπτωση της επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή επιβάλλεται επιπλέον χρέωση 3,00 Ευρώ. Οι χρεώσεις των εξόδων αποστολής αφορούν περιοχές που δεν χαρακτηρίζονται από την συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφορών ως δυσπρόσιτες. Για περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες καθώς και σε περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους (π.χ ηλεκτρικές συσκευές) τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιούνται και θα ενημερώνεσθε σχετικά από την εταιρεία μας.

Κυριότητα

Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της baselink μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.

Παραλαβή από το κατάστημα

Σε περίπτωση που παραγγείλετε από απόσταση και επιλέξετε να παραλάβετε προϊόντα από το κατάστημα σας επισημαίνουμε ότι η συμφωνηθείσα τιμή ισχύει μόνο εφόσον προβείτε στην παραλαβή από το κατάστημα εντός 24 ωρών από την αποδοχή και επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και την αποστολή του σχετικού ηλεκτρονικού μηνύματος. Οι παραλαβές γίνονται από το κατάστημά μας επί της Aνεξαρτησίας 3 & Θηβών στο Αιγάλεω.

Σημειώνουμε ότι οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ισχύουν μόνο για ηλεκτρονικές παραγγελίες. Συνεπώς, σε περίπτωση που δεν έχει γίνει ηλεκτρονική παραγγελία ισχύει η τιμή του καταστήματος και όχι η τιμή του ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Εγγύηση

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «εμπορική εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «κέντρα επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα οφειλόμενο στον κατασκευαστή έχετε δικαίωμα να ζητήσετε την επιδιόρθωσή του. Σε περίπτωση άρνησης ή καθυστέρησης επισκευής πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), καθώς και τα λοιπά δικαιώματα από το άρθρ. 5 του νόμου 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.

Η διάρκεια της εμπορικής εγγύησης καθορίζεται από τον κάθε κατασκευαστή ανάλογα με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος και ειδικότερα για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης σχετίζεται με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη. Συνεπώς, θα πρέπει να ελέγξετε στην περιγραφή του προϊόντος το χρόνο εγγύησης που παρέχει ο κάθε κατασκευαστής. Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε επίσης να ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος.

Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή προκειμένου να ενημερωθείτε αν προβλέπεται από τον κατασκευαστή εμπορική πολιτική αντικατάστασης DOA. Ειδικότερα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή – πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – ισχύει έως 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο service center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του service center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και την αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center».

 

Χρεώσεις Αποστολής Προϊόντων

  • Χωρίς χρέωση για αποστολή εντός Αθήνας
  • Ισχύουν χρεώσεις για αποστολή εκτός Αθήνας, με courier, κατόπιν συνεννόησης με πελάτη
  • Η χρέωση με δική μας courier (Γενική ταχυδρομική) για εκτός ΑΤΤΙΚΗΣ έως 2 κιλά βάρους είναι 7,00 ευρώ.

Κατηγορίες

Newsletter

Επικοινωνία

Θηβών 505 & Ανεξαρτησίας 3
122 43 Αιγάλεω, Αθήνα

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τηλέφωνα: 210-5984571, 210-5912323, 210-5314180
Φαξ: 210-5316531

© 2016 baselink.gr | Designed by imode.gr

Προϊόντα

Καλάθι ΑγορώνX